Min älskade lilla stora unge, 3 år.

Började dagen som sig bör med paketöppning och frukost på sängen. Dock bara en liten kaka med ljus eftersom han vaknar så sjukt tidigt.
På eftermiddagen kom släkten och massor av mer paket och goa saker att äta.

Mamma (mormor) fick hänga med Svante. Han är inte så förtjust i andra just nu och speciellt inte Nantana. Han rikigt mobbar henne.

Blåser ut alla ljus (med pyttelite hjälp)
På kvällen lekte vi med bilbanan, spelade spel
och skålade.

Sen lite skrytbilder på vad jag åstadkommit till barnkalaset. Så löjligt stolt över mig själv.




Måste klargöra att jag själv gjort Blixtenbilen. Fin även om tårtan under började smälta.

Hela kalaset och så gott som alla paket har gått i Cars tema.

Det var mycket spring, tjut och lek

Två timmar senare var alla helt sluta och vi sa hejdå.
Kan inte fatta att jag har haft den här roliga, snälla och goa ungen i mitt liv i tre år. Han är så go att jag får tårar i ögonen av att tänka på det.

Kommentarer

  1. Sötaste Elton som ser så högtydig ut när han öppnar paketen, och som ser gladast ut av alla barnen :-). Mosterhjärtat smälter.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg