Fredagskväll

Klockan är snart halv tio och jag bara längtar efter att klockan ska bli tio så att jag ska kunna ta kvällskissen med Egon och gå och lägga mig. Livet som småbarnsförälder eller vad det brukar kallas.

Varit full fart idag. Efter att fått i barn mat och på med kläder bar det i väg till Trädgårdsföreningen för att testa deras lekplats. Den fick en 2 men med möjlighet till högre betyg vid fint väder och medtagen picknick. Efter det hängde vi på BR´s och köpte presenter till Lian och det nya barnet vi ska träffa i morgon och tre småbilar till Elton, sen tittade vi på porslin och köpte nya vinterskor till mig. Sen hem för lunch och efterföljande middagslur för Elton och matning av Svante för mig. Därefter BVC med Svante. Den lilla klumpen har nu passerat 6 kg och är 63 cm lång. Sen hem för middag och efterföljande fredagsmys med ostbågar till Spöket Laban.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg