Länge sedan sist

Lill Elton vaknade upp och såg redan då trött ut men upp ville han. Tidig frukost och sedan iväg till affär och lekplats med P medan jag fixade lite härhemma och myste med Svante.

Strax innan tolv kom Ann-Sofie och hennes lilla Melvin. Kan inte minnas när jag träffade henne senast men det är som minst 5 år sedan kan jag tro. Elton började bra, han var hjälpsam gullig och lekte på men allt eftersom tiden gick (kanske också berodde på tröttheten) blev han allt mindre gullig. När han började kasta saker på Melvin satte vi på bilar och sen satt han som hypnotiserad tills de gick igen.

Sen sov han i tre timmar fram till fem och somnade igen strax efter åtta med P medan jag körde yoga. Just nu går Mission Impossible 3 på tv och jag funderar på om jag ska se den eller gå och lägga mig och läsa. Svårt beslut.

Svante har varit go och glad, kexchoklad, hela dagen. Som vanligt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg