Idag och veckan i bilder

Idag har det mest varit synd om mig. Hemma med en nästan frisk kille fylld med energi men fortfarande inte tillräckligt bra för att få göra av med den ordentligt. När P kom hem vid halv tre var jag helt slut, trött i ryggen och ont i huvudet, av att ha underhållit Elton hela dagen samtidigt jag i världens med oergonomiska ställning burit omkring på Svante. För att göra det ännu arbetsammare har jag tagit bort sovpausen på dagen för Elton. Ska testa hur det fungerar. Är trött på att inte kunna göra något på dagarna med honom för han är ju helt tokig på kvällarna sedan.

Ska ge lite bilder från veckan som varit.

Söndagsmiddagen hos föräldrarna
                                                    Mamma med Elton och Svante.
                                                       Pappa och Svante
                                         Finaste syskonen ihop
                                      Högläsning av Jessica med Cornelia och Svante
                                Paketöppning på Egons födelsedag. Elton som alltid naken
                                                      Julgodis görs

 Svante idag och under Elton med skägg i badet
 
Mina goa killar

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg