Söndag

Har precis skickat ut P för att köpa chips och dipp. Det perfekta slutet på den här dagen. Det har varit en bra dag. Hade tur, P pappa ställde in middagen på grund av sjukdom, och vi fick möjlighet att gå runt i myskläder hela dagen. Ja, även till IKEA körde jag mysisar. Vi och alla andra hade tänkt att idag var en bra dag för IKEA. Vi skulle inte ha mycket. Vi bytte Eltons stol så nu har han en egen juniorstol som står vid bordet, gulle honom vad söt han kommer vara på den, och så köpte vi lite ljus, servetter, tillbringare och ny tvättkorg. Sen åt vi middag också.

Jag körde läggningen idag och den var jobbig. Elton åkte runt som en visp i sängen och det tog en timme för honom att somna. Känns verkligen som slöseri av ens tid att ligga där vid honom när jag hade kunnat äta chips i soffan, för det var allt jag drömde om just då.

Nu ska jag läsa lite i min bok, eller se lite på tv (betalar trots allt tv-licens så då får den också utnyttjas lite) och äta chips.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg