Hemskheter!

Hemska saker som Elton har sagt om Svante:

Jag ska borra honom så att han går sönder.
Jag ska elda Svante som en grillkorv.
Skördetröskan ska köra över Svante och klippa honom.

Utöver det försöker han få Svante att flytta hemifrån med alla som kommer på besök.

Elton säger trots allt det mest gulliga saker om Svante.


Själv har jag också hemska tankar. Igår när jag gick till dagis för att hämta Elton, med Svante på magen, gick jag en man till mötes. Mannen gick mot sin bil och hämtade en hammare och vände sedan upp mot oss. Jag hann tänka ut värsta planen då mannen i mitt huvud var en psykisksjuk person som skulle attackera mig och Svante med hammaren. Det var nästan så att jag tyckte att anfall är bästa försvar och drämde vagnen rätt in i honom innan han hann börja som värsta överraskningsmomentet. Tur att jag inte gjorde det. För han skulle bara in i uppgången vi gick förbi för att fixa något.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg