Bajssmak i munnen del II

Ibland hamnar man i ett sammanhang där man/jag får dålig känsla. Idag var jag på ett möte på en nivå högre behandlingsassistentnivå där jag kände att man såg ner på/ såg på behandlingsassistenter som lite slöa, lata och utan vilja till att genomföra vissa saker på avdelningen.

Skitsnack skulle jag vilja kalla det. Sådan är inte alls min uppfattning. Att vissa saker inte genomförs beror alltid på att det finns andra viktiga saker som görs just då i stället, att utrymmet inte finns eller att man inte uppfattar vikten av det som ska göras.

Så att det inte genomförs beror endast på att de på den här nivån inte lyckas förmedla och ge det utrymme som behövs. Så det så!

 

Kommentarer

  1. Tänk vilken tur att du hamnat där du har gjort,,, då kanske du kan få folk att ändra sin åsikt, att vidga deras tänkande lite. Så det så!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg