Svårt att fokusera


Klockan är inte ens halv tio och jag längtar efter lunchtid. Är otroligt hungrig, det suger i magen och mina tankar svävar iväg mot vilken form av utbud av mat som finns så nära som möjligt. Brukar ha med mig ett par mackor att äta när jag kommer till jobbet men det glömde jag idag för att det var full fart hemma. P skulle iväg och spela golf och farmor kom för att passade ongarna. Jag vet att jag inte kommer hinna svälta ihjäl på den två och en halv timmar det tar till lunchen men det känns nästan som det, tror jag ska smyga mig ut i köket och se om det finns någon frukt där att ta så länge och så kom jag på att jag ju har en chokladkaka i skrivbordet. Nu känns det bättre.
 
Nu ännu bättre efter en banan och en halv chokladkaka.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg