Here we go again

Så att....

För fjärde natten den här veckan körs tvättmaskinen med nedsydda lakan, madrass skydd, kuddar och liknande med en enda skillnad och att det inte var mina sängkläder i dag. Än så länge.

Först kräktes ju Elton förra söndagsnatten. Sen var det Svantes tur i torsdags morse. Sen var det Elton igen igår natt och nu i natt igen.

Förutom de nattliga kräkningarna är dom som vanligt. Väldigt märkligt.

Stackars mina ungar och stackars mig. Glömde ju säga att jag blev sjuk igår. Så stackars jag har haft det lite halvgott med två dagars sängliggande, serier och film.

Så nu blir det ett par dagar till med VAB och missad arbetstid. För i morgon kan jag nog inte gå eftersom jag varit dålig och på tisdag kan verkligen inte P.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg