host och snörvel


Fredag! Så efterlängtad denna vecka. Blev ju sjuk förra helgen. Kände mig något bättre måndag och  tisdag då jag var hemma med ungarna förutom att jag tappade rösten under tisdagen. Men sen liksom har inte kunnat tala ordenligt sen i tisdags då. Haft jätteont i halsen på natten. Liksom som en brännande klump. Sen idag. Bajs. Snuva, hosta och ont i halsen plus att rösten är fortsatt kass. Fy fan.  Det känns som jag aldrig kan träna. Först uppehåll nästan en månad på grund av småkass. Körde två gånger förra veckan och nu kass igen. Verkligen avskyr det här dagissjukträsket som vi har hamnat i. Ge mig vår, sommar, sol, värme, lycka och solluktande hud. NU!! 
Grått, regnigt och bara helt fantastiskt deppigt. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg