Bilder på finaste killarna och godaste gubbarna

 Ytterligare en dag är till ända, och om en vecka har jag förhoppningsvis kommit hem efter en helt fantastisk Madonna konsert. Om jag nu får biljetter, och om den nu är bra. Den recension jag läste var inte så positiv. Men det är klart att det skulle vara kul om konserten var bra men jag tror jag kommer gilla den hur som.

Igår blev Elton 14 månader och då sov han sin andra hela natt någonsin, den första sov han i lördags.

Idag åkte P och spela golf redan vid halvsju så jag och Elton har haft en rätt mycket ensamdag. Trots att han sovit hela natten var han jättetrött redan tio igen och sov två timmar. Men efter det var vi ute och lekte, vi promenerade och vi duschade innan P kom hem igen. Blev lite sur när han kom hem för i stället för att vara sällskaplig och underhålla Elton (och mig) hade han en tid att passa då han skulle spela spel på sin telefonen. Hej hå, vilken schysst arbetsfördelning.


P har tjatat om att vi ska åka till självplock och plocka jordgubbar ända sedan förra året men i dag när vi kom till Freeport lyckades jag få det ur honom, genom att övertala honom att vi i stället skulle köpa den här lådan med 15 kartonger jordgubbar. Mycket nöjd med mig själv som kom undan självplock även om det här har varit väldans mycket mer jobb med att rensa och sortera än vad det skulle varit att köpa några påsar i affären.

På Freeport köpte jag och en jättefin stickad kavaj. Såg den senast jag var där men köpte den inte då och efter det har den liksom funnits i mitt huvud även om den inte riktigt är min stil. Kanske mer din.

I morgon har det gått två dagar sedan jag sprang så det blir en morgonrunda. Längtar redan. Hoppas det känns fortsatt lika bra som det har gjort tidigare.

Nä nu är klockan mycket igen (ett på natten) och jag måste avsluta för att hinna läsa och lyssna lite podcast innan jag somnar.

Kommentarer

  1. Ohhh..vad jag hade velat ga o plocka o mest ata jordgubbar...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg