En dag som passerar utan spår

Idag är en sådan där dag som bara passerar. Inget som gör den minnesvärd överhuvudtaget. I och för sig var jag iväg nere på Vallersvik ( eller vad det heter) i morse och var med på någotväldigt kristligt ordnat barnaktivitet. Elton var trött redan när vi kom så han satt i mitt knä hela tiden då vi lyssna på sånger om Gud och en berättelse ur Bibeln. Efter det gjorde jag mitt bästa för att sova, gick halvbra och på eftermiddagen åkte jag till Stättared och gick med Egon. Jätteskönt att vara ute i skogen och få lite mig tid. På kvällen var Elton supertrött och somnade redan strax efter sju. Men nu när maten är på väg att bli klar i ugnen vaknade han till och verkar inte alls vilja somna om. P är inne hos honom och jag vaktar maten, som är klar vilken sekund som helst.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg