Väntan, jogging och loppisen

Sitter i solen och väntar på att Lena ska komma. Hon tar alltid väldigt gott om tid på sig, något som kan vara lite irriterande men just nu njuter jag bara av tystheten i värmen medan Elton sover. Har sprungit i dag också, kändes fortsatt bra. Började med att springa första km, gå en lyktstolpe, springa en. De andra tre gick jag en, sprang två. Veckan som kommer ska jag köra som i slutet hela veckan tänker jag. På måndag när vi är i stan ska jag gå till löplabbet och prova ut ett par nya skor också just nu springer jag i ett par jag köpte förra sommaren som inte alls är utprovade. Förresten när vi ändå är inne på löpning. Vet du att det finns en App så att man kan köpa " Runners" på nätet? I förmiddags var vi i väg på loppis, köpte absolut ingenting. Det värsta är att vi åkte till en lada långt härifrån och när jag körde hem tyckte jag mig se att de hade den stora i Åsa, den som Lion ordnar. Hoppas jag såg fel. Nu ska jag nog ta och hämta upp en flaska vin.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg