Mera amning, hemska tankar och festligheter

Höll ut i 35 timmar sen gick det inte, så han fick morgonamma lite. Hade så ont at jag trodde att jag skulle få mjölkstockning och det vill jag ju inte. Nya metoden är att dra ner på det. Läste även igår att det. Fanns en medicin, den ska jag ringa och höra mig för om. Jag vill ha! Igår. På löpsedeln stod det att en liten flicka i Landvetter drunknat i deras pool, får så ont i magen när jag läste det, titta bort så fort jag bara kunde så att det inte skulle fastna men det gjorde det ändå och jag kan inte sluta tänka på det. Om något skulle hända med Elton skulle jag inte vilja leva mer, jag hade inte kunnat leva utan skulle sörjt ihjäl mig. Nu ska jag ta på mig, vi ska till Lenas förskola och fira en för tidig midsommar. Allt för att Elton ska få träffa lite andra barn. I eftermiddag ska vi på kalas hos Signe som blir ett och i kväll är det konsert på götaplatsen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg