springa, bada, äta, fotboll och cykel

Startade dagen på mitt nya favorit sätt (vilket jag tyvärr bara får göra varannan dag dårå). Sprang slingan med Egon. Eftersom det var så varmt kunde jag inte med att springa två varv så i stället sprang jag det andra varvet ungefär till hälften, den del som låg i skugga och sen vände jag och sprang tillbaka igen. Eftersom det blev lite kortare än vad jag tänkt mig sprang jag en hel del under andra varvet, två lyktstolpar springa och en gå. Det kändes fortfarande hur bra som helst. Jag vet vad du sa om hur man ska öka, men tror inte det gäller när man inte överhuvudtaget kör på utan bara testar lite. Nästa gång tror jag att jag ska springa ett halvt varv som innan, ett varv som i slutet av i dag och sen ett halvt varv en-en. Så får vi se hur det känns. Säkert bra.

Efter springning och en helt fantastisk frukost på altanen, packade vi ihop oss och åkte ner till stranden. Det var inte superskönt utan lite kallt i vinden men ändå härligt att vara där. Så givetvis ett par bilder därifrån.


Efter stranden var det hem för lite sömn, även jag tog mig en kortis. Sen vidare till Varberg. Det är ju torsdag så de har öppet sent. Det var inte jättemycket folk där men vi satte oss och åt en pizza och strosade runt lite. P köpte en bok och jag bara längtade efter något att köpa. Blev nästan en ny väska men jag hejdade mig. Även om jag kanske kommer ångra mig och åka tillbaka för att köpa den läckra i rött skinn.

Kom hem lagom till matchen mellan Tyskland och Italien. P la Elton och somnade medan jag har sett när Italien besegrade Tyskland.

Känner mig så lycklig, på lördag börjar Touren.

Kommentarer

  1. Haha.. jadu da kanske du blir inspirerad att ta ut snyggo pa en runda... :-):-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg