Från sängen

Efetr att ha fått gå och lägga mig igen, för ytterligare en och en halv timmes sömn känns livet mycket bättre. Däremot förklaringen till dygnsförskjutelsen "han skrek så mycket" inte fullt lika bra. Men du som vet, jag gillar ju gå upp tidigt och innan jag la mig igen hann jag med en joggingtur på osugna knän ( sprang en lyktstolpe, PW en och så om igen, om det kanske är lite manstarkt att kalla det för jogging så skit samma),jag hann äta frukost och fixa den här nya fina bloggen. Ligger fortfarande och låtsats sover för övriga men ska strax gå upp för att klippa gräset. Idag ska vi hem tio stan, vi är på landet nu och jag tänker sticka tidigare för att få lite tid för mig själv. Fick en halv timme igår i duschen då P tog resten av gänget och promenera. Jätteskönt utan lillkillen skrikande utanför dörren men inte tillräckligt. Men först gräsklipparen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg