En tillbakablick i foton och från idag

 Hej!

Tänkte att du skulle få se lite bilder från de senaste dagarna. Det här är från Signes kalas i torsdags. Visst är dom söta?
 Här är kanske inte så svårt att lista ut att det är midsommar. Jag hade kämpat och gjort en blomsterkrans som Elton absolut inte ville ha på sig.

 Här är ifrån Strandpromenaden i Varberg. Jag, P, Elton och Egon var där igår. Vi tog en glass i kärleksparken, även Elton smaka. Första gången med glass och man kan säga att han gillade det utan att ljuga. Under tiden vi gick var det kanonhärligt väder men både innan och efter regn och tråkigt.




Idag åkte jag med Pappa och Elton för att gå på lammsafari. Vi skulle vara där klockan tre men var tyvärr där 20 minuter försent så det blev inget lammsafari däremot fick vi uppleva en jättemysig plats, köpa hallonlakritsmarmelad i en ursöt gårdsbutik och gå på toaletten på den allra finaste toalett (i vart fall pappa). Har alltid hört att man kan bedöma ett ställe efter dess toalett så det här var alltså bra. Har redan bestämt mig för att åka tillbaka en solig dag för att få åka den där lammsafarin vi missade idag.

Förutom det har det inte hänt så mycket mest slappande, goasande med Elton och ätande.

Idag är 6 dagen jag sover i egen säng och igår natt sov Elton hela natten. Hoppas han gör det i natt igen. Då återstår nästa del, få ner honom i sin egen säng och mig tillbaka till min.

En annan liten sak. Han äter nu själv med sked. Det går sådär men han är ändå super duktig.

Nä, nu ska jag sova.
Kramar och ha det bra.

Kommentarer

  1. Ohhh,, vad mysigt,, Vi kan väl åka dit och picknicka när jag kommer hem i oktober? Mmmm, vad jag missar så himla mycket... Saknar er..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg