Kalas och smärta

Hemma i stan, placerad i soffan och det spelar ingen roll hur gott det är på landet, stan är alltid bäst. Lämnade landet strax efter två för egentid. Den tillbringa jag med att köpa nya mysbyxor, leta efter ett sittskydd till Eltons vagn och bada. Efter det mötte jag upp familjen utanför Ica garaget och så gick vi och fira mamma på den stora 66 årsdagen. Moster Rosita & Hasse var där och vår gamla granne Janne. Klockan var nio när vi kom hem, så en bra stund efter sovits för Elton. Nu har vi inte ammat på 25 timmar och jag har ändrat mig för att det gör så ont, men jag pumpar och står (inte) ut. Kan inte fatta hur folk står ut och ändå har jag aldrig hört någon klaga över smärtan att sluta. Inatt får jag sova i Elton säng, hoppas längre än till fem. Ska i vart fall lägga mig tidigt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg