En toppen dag helt enkelt

Trots uteblivet inlägg under gårdagen var det en fullspäckad dag.

På morgonen var jag och Svante på My dog och tittade på hundar. Han gick bredvid höll fint i handen men vågade inte klappa eller gosa med en enda hund. Enda gången han fick närkontakt med en hund var när han var i mitt knä och jag gosade med en liten fralla som var väldigt puss vänlig.

När vi kom hem packad vi om oss och åkte ut till Askim och gick strandpromenaden ut till Marholmen, vi hade fika med oss så där åt vi och sen gick vi tillbaka. En promenad fylld med äventyr, en frusen vattenpöl där det gick att kasta sten. De har byggt en jättepir som det går att gå ut på fylld med hinder att ta sig över. Hoppade på stenar och lekte på den häftiga lekplatsen. Toppen härligt.

Hemma igen hade vi mys och såg på Lejonkungen 2. Jag körde yoga, ett härligt pass med fokus på andning. Sen tittade jag och Per på den nya filmen med Tom Cruise. Minns inte vad den heter men den handlar om en man som kör flygplan och börjar spionera åt CIA, ta in droger åt Columbiska maffian och ta vapen till ett annat land. Allt bara rullar på. Den var helt okey men inte toppen. Men sammantaget måste jag säga att det var en fantastisk dag!


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg