SURRENDER


God morgon!

Känns som en mycket bättre dag i dag. Bara hoppas att det håller i sig, fick mensen idag, så kanske känslan av skav handlade om PMS och vilken tur att familjen varit borta och sluppit drabbas av mitt sänkta humör. J

Det var trevligt igår och maten blev god och vad jag tror uppskattad. De lämnade redan vid nio vilket var precis vad jag hoppats på och jag gick och la mig och kollade lite för länge på Homeland men så värt trots lite trötthet idag.

Jag har ju slutat med Redbull vilket går väldigt bra men i stället har jag bytt ut dem mot Vitamin Will, i och för sig bara en flaska på morgonen på väg till jobbet för att jag alltid är så törstig men ändå så ekonomiskt onödigt. Måste komma på något annat, kanske jag ska ställa in en flaska i kylen på kvällen, stoppa i någon form av vitaminbrus på morgonen och ta med mig på vagnen.

Dagens ord är Surrender och jag tänker hänge mig åt att andas, tänka positiva tankar, yoga och fortsatt njuta av tiden jag har kvar för mig själv. Idag har jag tänkt ta mig till gymmet, yoga, ta ett långt spa bad, tända massor av ljus, fixa lite med kort och somna till Homeland. Visst låter det härligt att hänge sig åt sådant idag. Funderar lite över mat men det kommer nog bli quinoasallad med tomat och bön umpf.

Så nu ser jag fram emot en bra dag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg