God fortsättnig!

Året har startat bra. Bra fest för att hälsa året välkommen hit. Sen bjöd jag hem vänner för att de säger att så som året startar fortsätter det och jag har lust att hänga mer med folk, inte låta familjen stå i vägen för gemenskap och härliga samtal. Och så var det, åsikter om olika saker vädrades, relationsgnabb i det öppna för att det faktiskt är så livet är och barn som var galna. Kanske just det inte var så härligt men så blir de när de stannar upp till halv tre på natten och festar in det nya året. Sen körde jag yoga. Har en 365 days yoga challange. Inser ju att jag inte kommer att träna varje dag hela året, livet. Vem vet. Det är en utmaning i alla fall.

Har så klart fler målsättningar med året men det kommer efter hand.

Måste bara få skratta åt Pers. Hans var att springa mer. Typ samma som han har sagt de senaste tre åren. Sen att han skulle försöka vara uppe till tio på kvällarna och det hoppas jag inte han lyckas med eftersom jag gillar tiden jag har för mig själv.

Puss och god natt. Nu ska jag sova för att vara någorlunda utvilad i morgon.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg