Promenad i snålblåst, ljusuppladdning och lite grann skav

Har haft en bra start på dagen, inte som igår men helt okey. Promenad runt Smitska udden med medtagen mellis i kylblåsten från havet. Sen vidare till IKEA där vi köpte upp oss på ljus, toalettborstar och diskborstar. En härlig fårskinnsfäll följde också med hem. Älskar att ha det i soffan. Sen släppte jag av familjen och åkte och lämnade tillbaka bilen till mamma.

Det som skaver lite är att jag gick upp i går och förrgår morse och nu när jag kom hem från mamma gick P och la sig. Det är ju klart att han ska göra det om han är trött och har ont i huvudet, men ändå. Det stör mig trots allt. Jag trodde vi hade kommit överens om att han skulle baka bullar som de kan ta med sig till fjällen. Dom åker ju om en vecka.

Jag har spelat pokémon kort med barnen och nu har vi slagit oss ner framför våra skärmar för att slappa en stund.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg