Bra start


Dagen började kanon idag. Eller kanske inte.

Elton vaknade halv sex. Gäsp. Mer än en timmer för tidigt. Jag blödde som en gris. Mer än jag gjort på hela tiden kändes det som. Blödde igenom äckliga bindan och på lakanen. Fattar inte varför det ska heta avslag. Låter så jävla äckligt. Kunde det inte heta något annat, typ efterbarnetläkning. Svante låg på min mage och bajsade så att det gick igenom blöjan. Bajs på täcket, på mig och givetvis på honom. Hade som tur var inte börjat fixa med nya lakan ännu. Tog med Svante till badrummet och bytte på honom (tur att det inte var skötbordet). När jag tog av blöjan kissade han. Annan tur är att han har en sned liten snopp så det kom inte rätt på mig utan åkte ner i zinken bredvid där han låg samt att det kom lite på honom och lite på handduken han låg på.

Mysigt att innan halvåtta blivit utsatt för avslag, bajs och kiss.

Dagen blev inte direkt sämre som tur är men den slog inga topprekord idag inte.

Trots detta har jag ringt om Svantes försäkring. Hon var inte där.
Ringt för att klaga på att de aldrig går ut på Eltons dagis. Hon var inte där.
Ringt och tagit reda på hur elpriser och sådant fungerar. Så jag kommer inom kort kunna sänka mitt elpris med 30%.
Det ringde en man och var intresserad av bilen, vi ska höras i morgon igen. Hoppas han vill ha den. Känns som jag snart är villig att ge bort den.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg