Känner mig "blessed".

Idag känns livet så välsignat. Sol ute och sol inne eller hur det nu är. Kan ha något att göra med att det känns som om jag sovit hela natten. Vet inte om det är så men kan inte minnas att jag matat mellan halvtolv och fem. Haha. Det har jag säkert men ändå, och efter det sov jag till halv tio. Minns inte att jag ammat där heller. Känner mig grymt utvilad.

En annan bra sak i morse var att Elton kom in och la sig vid mig och grymmegosa. Jag älskar den ungen.

Inte nog med det. Korven har sovit hela förmiddagen så jag har rensat ur garderoben. Typ slängt hälften. Underbart härligt. Bara gammal ful skit som jag aldrig vill sätta på mig igen. I alla fall inte idag och det är ju idag som räknas. Jag har också städat lite, putsat fönster, speglar gjort ordning på toaletten och i köket. När P kommer hem får han dammsuga och fixa det sista.

Idag får vi besök av P´s far och Nantana. De kommer vid tre för att betrakta och njuta av den allra finaste lilla bebis.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg