Måndag igen, helgen som var och snart två veckor.

och swisch så var den helgen borta. I lördags var vi i slottskogen och hade hemmamys och i går var vi och hälsa på först Malin och Merdad och därefter föräldrarna.

Idag är sista dagen på P´s tio pappa dagar. I morgon ska han jobba och kommer inte att vara hemma förrän Elton sover. Blir så jävla trött på det. Förstår att han behöver vara med på möten och föreläsningar men blir ändå förbannad över att han inte bara skiter i det och skyndar hem när det är min första dag själv med bägge två. Hatar honom lite för det även om det inte är rationellt.

Idag ska jag och Svante på ett extrainsatt besök på BVC. De tyckte från Östra att det var en god ide att göra ett extra besök och berätta om vårt akuta besök där, så det gör vi. Annars är det inte speciellt mycket planerat. Det är grått och tråkigt ute och jag är nyduschad med svettig här hemma. Nu ska vi snart hämta hem Elton. Idag har de ätit blodpudding till lunch på dagis, och jag är spänd av förväntan för att se om de har fått i honom någon mat.

Kan inte fatta att Svante blir två veckor i morgon, det är helt sjukt. Två hela veckor, min lilla korv. Jag kommer aldrig ha en sån här liten bebis igen som jag tycker om att gosa med. Måste säga att det är nackdelen med att inte vara intresserad av andras barn, för då hade man ju kunnat gosa med dem.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg