Lurad

I morgon klockan nio ska jag vara i Frillesås och sälja min bil. Det känns skitläskigt. Dom pratar ju hela tiden om hur alla blir lurade och jag vill absolut inte bli lurad. Inte på något sätt men det känns nästan som om det är det som kommer hända. Och jag har inte tid att bli lurad. Inte nu.

Har varit på BVC idag. Nu är Svante 57,5 cm lång och väger 4450. Hallå, stanna lite. Det här är ju liksom sista gången jag kommer ha en liten bebis. Kan han inte vara liten ett tag då så att man får njuta av det. Om han fortsätter så här så kommer han ju snart ha växt om storebror. Var tvungen att kolla lite i Eltons papper och såg att han faktiskt var 54 cm lång när han var en månad och vägde 4300. Min söta lille Elton som vill ligga så, så nära när han ska sova.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg