Love shopping

Idag har jag köpt nya jeans. Känner mig hur snygg som helst trots 10 kg övervikt. Men, men. Hittade också ett par skithärliga stövlar som jag vill ha. De är egentligen alldeles för dyra, 1600, men jag tänker som så att de kommer fungera i minst två år och då är det ju bara 800 kronor och det är ju inte så farligt mycket.  Sen tänker jag som så också att jag har ju inte köpt något till mig själv nästan sedan i januari. Behöver inte ens berätta det för P för han kommer ju inte märka det. Ibland avskyr jag att han inte uppmärksammar saker men samtidigt är det ju grymt bra emellanåt. Jag ska sova på saken och om jag fortfarande vill ha dem i morgon tror jag att jag kommer gå iväg och köpa dem.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg