Allt man inte hinner

Skulle vilja skriva något kul och/eller inspirerande men jag är så neggo idag.

Ibland känns helgerna som bajs. Jag skulle vilja göra så mycket men eftersom vi aldrig hinner allt jag skulle vilja göra blir jag besviken. Så i stället för att njuta av det vi gör blir jag ledsen över allt som inte hinns med. Löjligt men jag har svårt att ändra fokus på mitt tänkande gällande det.

En annan sak som är bajs är tröttheten och att somna ihop med Elton på kvällarna. Är lika trött vare sig jag somnar med honom vid sju, åtta eller om jag är uppe några timmar till så jag borde vara uppe lite längre så jag får den viktiga tiden för mig själv.

Så, nu har jag lipat av mig lite. I morgon är en ny dag att bli besviken på allt som inte hinns med.


Kommentarer

  1. Inget roligt. Får vi prata om i veckan - vad du kan göra åt att inte bli besviken, alternativt hur du kan få gjort mer saker, OCH trötthet är verkligen bajs, men det kommer snart bli mer sömn. kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg