Mysmåndag

Haft en härlig dag tillsammans med det här goa charmtrollet



Det gjorde jag till en början i mina härliga nya tofflor.

Men nu ska jag berätta om hur härlig den här killen ovanför är. Han är största charmisen. Så fort han ser någon som tittar på honom, så skrattar han, gör pruttljud och studsar som en galning. På BVC höll han låda så att jag tror att alla andra som var där med sina fem månaders bebisar var så avundsjuka på min härliga bebis som bara njöt av att showa så att alla titta på honom. Och i dag på spårvagnen då han satt i selen flirtade han med alla. Jag tror verkligen att han höjde stämningen med ett par hundra procent. Alla som han tittade på, skrattade mot och gjorde sig till för blev hur glada som helst. Och när Svante fick ett leende tillbaka blev han omöjligt än mer tokig. Han gör både mig och alla andra glada. 

Annars har han sovit en hel del idag. Han tar igen det han inte kan sova när Elton är hemma. Då händer det ju så mycket att han liksom inte har tid.

Våra egna dagar är verkligen härliga. Både för att vi får tid att vila men framför allt för att vi får tid att mysa tillsammans. 

BTW. Jag köpte ingen ny väska idag men något mycket dyrare. Det är en cliffhanger och jag berättar senare.




Kommentarer

  1. Själv hade jag en såmissnöjd bebis i går att, när jag åt lunch ute med Marine, frågade en tjej om jag behövde hjälp medans jag åt... Inte för att hon var såcharmig alltså...

    SvaraRadera
  2. I morgon måste du berätta vad..,, nyfiken!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg