Min helg

 I fredags började vi på lekplatsen. Därefter gick vi till Vanilj för en fika. Vi tog varsinn  chokladboll. Mycket gott men jag undrar om hon bakom mig tyckte det då hon hela tiden såg Elton....
 gojsa runt med sin chokladboll inne i munnen. Såg inte alls ut som bajs.
 Efter lite shopping somnade stora i vagnen medan lilla var förbannad och hängde på magen.

 Pratade med P i telefonen. Han var på väg hem och sa att han tyckte vi skulle åka ner till landet med en gång. Han hade inte så mycket att packa så det skulle gå fort. ***ARG** Inte jag heller sa jag. Asholet tog helt förgivet att jag skulle packa åt våra sköna barn. Det gjorde jag med också men jävligt fult tänkt ändå. Så här mycket (lite) packar jag åt oss tre och då är det bara blöjor i skötväskan. Typ mindre än när jag packade till mig endast vid tiden innan barn.


 Här är mina härliga barn på lördagen.
Här är vi på väg hemåt. Fina lilla killen med ryggsäcken som absolut inte ska vara på ryggen.

Ps. Jag packade åt oss alla tre på vägen hem och ändå fick vi vända tillbaka två, 2, gånger för att P hade glömt sina saker. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg