Shoppingsugen

Jag är galen. Inte bara det att jag är uppe efter halv elva utan också för att jag sitter och drömmer om en ny väska. Jag får INTE köpa en ny väska. Får inte. Men kan ändå inte låta bli att tänka på en riktigt stor och härlig väska. Den som allt får plats i och som inte väger ett dugg. Finns den. Hmm, tror knappt det va. Men det är ändå den som jag längtar efter just nu.

Sen vill jag ha ett par eller två ny jeans. Får ju inte plats i mina och de som jag köpte för att ha i den här storleken är sönder. Slängde dem idag efter att ha fått två hål. I morgon ska jag och Svante nog ha en heldag på stan. Elton ska ju till farmor.

Men jag ska inte köpa en ny väska. Ska inte..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg