En härlig start på veckan.

Vaknade med massor av energi idag. Vår i luften och jag laddades av det. Tog först en lång promenad (som du vet) med Svante i vagnen. Idag sov han i två och en halv timme i vagnen.

Efter han varit uppe en stund gick vi ut igen, men denna gång i selen. Var på bokaffären och köpte ett uppdelat block. Där ska jag sätta in saker som inspirerar mig. Sen kunde jag inte låta bli att köpa lite nya böcker också. Det trots att jag har hur många som helst stående i bokhyllan som väntar på att bli lästa. Som om jag inte hade tid. Men all tid jag tillbringar med Svante på mig används nästan till att läsa FB och bloggar. Ska nog ändra lite på det kom jag precis på.

Väl hemma bakade jag kakor (misslyckade) som jag tog med in till grannen när jag var där på lunch. Väldigt trevligt även denna gång att träffas och vi bestämde oss för att gå till Spira, öppna förskolan, ihop på torsdag. Det enda lite dumma med besöket var att jag fick knacka på klockan tio och väcka henne, hur det nu är möjligt när man har en 6 månaders bebis, för att säga att jag är vegetarian.

Var hemma en kortis innan P och Elton kom hem. Vi prata, gjorde pannkakor och sen var det dags för honom att sova. Han kallade mig dumskalle och när jag fråga vad det kom från berättade han att det var var Axeltryck kallade Bärgaren i "Bilar". Hmm, inte alltid så bra med film.

Alla killar har sovit sen halvåtta ungefär och jag har sett Mästarnas mästare och kört ett yoga pass. Det är verkligen lyx. Nu ska jag pyssla lite och sen ska jag också sova.

Natti!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg