Be still

Idag var en dag i vila och stillhet till stor del och det var behövligt. Vi är alla lite märkta av influensan vi varit däckade av och behövde tid att vara i vila. Det var löjligt kallt ute och även om termometern endast stod på -3 var vindarna, och det var vindar, säker -20. Så för att ändå komma ut lite och få se något annat tog vi en sväng in till femman. Köpte leksak till kalaset som Elton ska på i morgon. En ny parfym till mig, har inte haft någon på över en månad och ett par yoghurt muggar. Innan vi hur trötta som helst tog oss hem igen. Jag la mig och sov en timme.

När P la barnen körde jag mitt yoga pass. Det var som alltid skönt. Nu ligger P och barnen i sängen, vet inte om han somnat eller inte men passar på att njuta av tystnaden och luften här hemma. Innan jag också går till sängs igen. I morgon är en stor dag. Eltons första brottningsmatch. Han är inte ett dugg nervös men alla vi andra är laddade och lite spända.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg