Kusinhäng, mat och lek

Klockan är snart nio på kvällen och jag är på väg att sova. Har haft en dag i Bohus med tårta, åk i backen, hinderbana i idrottshallen, tacos och äggletning (kinderägg) innan vi kom tillbaka hem. Elton var så trött att han somnade under Svantes saga och jag är så trött att jag ska lägga mig och läsa och sova jag också. Har kört ett kortare yoga pass för nacke och axlar för jag hade grymt ont när vi väl kom hem idag men nu känns det bra. Det jobbigaste är att jag måste bädda sängen, skönt med nytvättade lakan men är så trött att jag lätt kunnat tänka mig att sova utan lakan i natt. Hade jag varit själv att det blivit så men inte nu.

God natt och hoppas även din dag varit fylld av god mat och lek.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg