Yoga a cold day, harmoni och tacksamhet

Helt annan känsla på mattan i dag. Helt där och det kändes som jag grundade i yogan idag. Underbart! Speciellt efter gårdagen som inte alls kändes bra. Det där med toppar och dalar, även de sistnämnda behövs för att ge topparna lite mer skimmer. Och som man älskar det där skimret.

Just nu sitter jag mjuk och härlig i kroppen i soffan och tittar på David Letterman när han möter George Clooney samtidigt som jag försöker förmedla hur bra jag känner mig just nu, så tacksam för allt fint jag har i mitt liv.

Har fått provringa min jobbtelefon för att säkerställa att det inte är något fel då det inte har ringt något ännu och även om det skulle börja ringa ringa är jag glad att det händer när barnen redan somnat och vi fick vår fredagsmys kväll där jag kunde vara närvarande.

Nu ska jag fokusera på intervjun så sov gott fina du för det ska jag göra sen. Tror det blir jag som får gå upp i morgon och hänga med kidsen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg