Vårstämning i stan....


Fredag och här är strålande sol. Kände mig vårig i morse och tog på mig min nya fina knallgröna tröja. En tröja som får mig att tänka på en viss grön magtröja som var din men som jag var en flitig användande av i början på 90-talet. Tanken på den får i sin tur mig att känna glädje, partystämning, solvarm hud, kärlek, spänning och annat kul som var en del av ens liv på den tiden.

Trots att jag kände vårstämning i morse kom jag sen till Vinterlandskapet Bergsjön. Det är löjligt vilken skillnad det är. Här ligger snön och det är svinkallt.

Han jag kände mig kränkt av igår har jag pratat med och han bad om ursäkt. Först kändes det kanon men när han sen fortsatte att prata och försöka förklara sig kändes det inte riktigt lika bra längre, men ändå bra.

Måste säga att trots att jag kommer att ha beredskap hela helgen har jag ändå fredagstämning i kroppen. Gött är det.

Taco hej leverpastej

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg