Jag kom inte dit i dag

Börjar fundera på om det är pms coming up. Har någon oro i kroppen och inte ens under yogan idag kunde jag släppa den. Hade verkligen inte lust att gå upp på mattan idag, fick verkligen övertala mig själv och sen hittade jag inte lugnet i mig själv på mattan heller. Kände mig tung, svullen och stel i hela kroppen. Men jag gick ändå upp och var där med mig själv i 20 minuter.

Tror jag ska leta upp en ny serie att titta på. Sökte på The sinner häromdagen men den fanns inte så jag få väl klicka mig runt och se vad som kommer upp.

P och barnen har somnat vid läggningen och jag har lite tid för mig själv. Så dags för tv:n att göra sin magi :).

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg