Måndagen startade veckan på ett bra sätt

Så stolt mamma idag. Elton tog sitt första simborgarmärke. Är det inte helt fantastiskt duktigt. Och det var så fint också, i regnbågens färger. Han var också stolt och fick välja middag. Det blev pizza.

Annars var gårdagen en bra dag. Jag träffade vår nya handledare för ledningsgruppen i en timme själv och satt och prata om mina upplevelser om hur det fungerade. Kände mig verkligen lyssnad på.

Jag gick hem till Edina på kvällen och satt och prata om allt och inget med henne. Tycker så mycket om henne verkligen. Hon har en förmåga att få en att känna sig bättre med sig själv och mer kompetent än man gjord innan mötet. Går alltid därifrån upplyft och tänker att det finns minsann inga hinder för vad jag kan åstadkomma.

När jag kom hem körde jag ett kort yogapass på en kvart med lite vin i kroppen. Det kändes bra i alla fall. Så att...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg