Frisk!


Eller kanske snarare tillräckligt frisk för att orka ta mig till jobbet. Däremot utmattad och trött när jag gör saker men det går bra ändå. Stod verkligen i valet och kvalet till att gå och jobba. Det som talade emot var att jag inte kände mig tillräckligt bra egentligen för att arbeta det som talade för var att jag varit hemma länge, jag kommer att vara borta tre dagar nästa vecka från arbetet och mycket överhuvudtaget under månaden som kommer.

Så i slaskrusk, kyla och mörker tog jag mig motvilligt till jobbet i morse. Var så slut när jag väl kom på vagnen att jag inte orkade ta upp telefonen innan vagnen kom till Gamlestan. Kan tänka mig att de som satt runt om undrade vad det var för galning som satt där och bara stirrade rakt ut, utan att göra något.

Har i alla fall kört på bra mycket mer än vad jag hade tänkt mig i morse när jag åkte hit. Där jag var nöjd med att bara ta mig till jobbet. Så nu har jag inte bara tagit mig hit utan faktiskt uträttat något också. En timme kvar och därefter är det dags att orka ta sig hem också.
Ha en bra dag


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg