Närmare 50 än 40 nu. Dödsångesten smyger sig närmare

I dag fyller P år och han firades med frukost på sängen. Hade inte köpt någon present precis som jag tänkt eftersom han varit så dålig med det utan skrev ett kort att han kunde boka sig en massage på boka direkt. Frågade faktiskt i förra veckan vad han önskade av sin födelsedag och han uppgav inget så känner att han liksom också fick skylla sig själv. Eller?

Det innebar i alla fall att det var jag som gick upp innan sex och hängde vid affären strax efter sju för att köpa go frukost. Trodde att han skulle sova typ till tio men redan när jag kom från affären tokhostade han inifrån sovrummet (vårt hemliga tecken för att han var redo). Ungarna var nog än mer redo och laddade.

Hade tänkt ta med dem på sci-fi mässan men fick meddelande av en skolkamrat till Elton som frågade om han ville med på bio. Så han följde med dem och jag tog med Svante så att P skulle få lite själv tid.

Efter vi kommit alla kommit från bion kom mamma och vi åt middag. Killarna bråkade och betedde sig mest som skit. Så trött på dem i dag. Inget tålamod alls. Nu sover de dock och jag älskar dem återigen till månen och tillbaka.

Tidig sänggång i dag känns det som.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg