Fettisdagen


Semledagen i dag. JIPPI!!! Gottigt!! Mmmmm…………..



Har bokat lunch i köket i dag för jag vet att det alltid brukar ingå en semla till efterrätt den här dagen. Har också ringt Per för att se till att han köper semlor i kväll. Skulle vara sådan grym besvikelse om de var slut när jag åker hem och jag inte får tag på någon. Nu börjar jag också bli orolig för att det inte kommer vara någon semla till lunchen. Elina väckte min oro genom att säga att hon inte trodde att

Läste ett roligt inlägg på instagram i går om hur det är att vara mamma till pojkar.

Boymom

My friend asked me what it was like to live in a house full of boys sol I peed on her bathroom floor, ate everything in her fridge, told her 800 storeis about Minecraft, farted 20 times, and when she was ready to kill me I gave her a hug and told her she was pretty.



Förutom det där med kylskåpet så förstår jag precis vad hon menar och jag kan tänka mig att jag bara behöver vänta några år för att allt kommer att stämma. Hoppas dock att jag då fått bort kiss på golvet (att skitungen Svante inte medvetet kissar på golvet längre) och det där j*a fisandet har försvunnit.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg