TID

Och så helt plötsligt har vi kommit till mitt i (arbetsveckans)dagen. Hur gick det såhär fort, har verkligen inte hunnit med den här veckan.

Som du förstår är jag verkligen upptagen, bara för att ge ett exempel för att du ska förstå så var det först idag som jag satte in barnens sparpengar på deras nya konton som jag ordnade innan jul. Problemet när jag skulle göra det för flera månader sedan var att jag inte fick det att fungera utan var tvungen att ringa banken för att höra efter hur jag skulle göra. Och det har jag ju verkligen inte kunnat hitta något tid till de senaste fem månaderna. Men nu är det gjort och vilken lättnad jag känner. Kanske till och med ska ge mig i kast och kolla upp Eltons fonder också. det gjorde jag ju i höstas och var inte nöjd, kanske ska göra det igen och avsluta dem om de inte fungerar som jag vill. Hörs senare när det är gjort (om nu Svante fortsätter att sova).

Kommentarer

  1. Javisst går dagarna fort.. Alltså inte långt kvar tills vi ses. Jag har bokat biljett. Hemma mellan 16-26 juni. Längtar :-).

    p.s. tycker du var utomordentligt duktig som fick ordnat med sparpengarna d.s.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg