Dagen efter

Nu tar han sig framåt. Han går upp i krypställning, gungar och slänger sig framåt, eller så drar han sig framåt. Undrar hur länge det tar för honom att knäcka krypakoden.

Annars har vi haft en bra dag. Vi har varit ute på gården hela dagen. På förmiddagen hängde vi med Axel och hans mamma och på eftermiddagen med Kevin och hans mamma.

Efter middagen åkte jag till Netonnet och köpte min nya fin köksassistent. I morgon ska det bannemig bli baka av. Jag och Elton ska göra Vanilla Sugar Cookies och sen ska jag göra Focaccia till middagen jag bjuder Bobo och Eva på.

Men just nu håller jag tummarna för att Svante ska somna om, men nope. Får hämta honom.
Och där gick ytterliggare tid av min egentid. Dags att sova.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg