Idag är ingen vanlig dag

Idag är det MIN födelsedag.

Och den började med att jag låg vaken i en och en halv timme, hur kissenödig som helst, och väntade på att Elton och P skulle komma in och fira. De, eller rättare sagt P, var ju gullig och ville dra ut på det eftersom han trodde att jag sov. Men strax innan åtta kom de. Finaste och bästa sången någonsin. Alltså det gulliga i att höra Elton sjunga för en, det slår det mesta. Bra presenter fick jag också. Inga hittepå saker, utan saker jag verkligen önskat mig. Gillar det massor.

Sen stack alla killar iväg till Willy´s och handla medan jag bakade minimuffins. Så här fina blev de när de var klara.



När mina goa killar kom hem försökte jag få en fin bild på dem


 och misslyckades. Men visst är de goa. Efter det sov vi, eller alla utan jag, och sen panikfxade vi allt som skulle göras innan gästerna kom medan Elton sprang runt och fråga när de skulle komma. Och sen var de här. Vi åt tacos.






 Jag fick mer fina presenter som jag önskat mig

 och häftiga blommor av mamma.

Fick också massor av pengar så jag kommer kunna köpa en matberedare jag önskat mig. Ser inte fram emot i morgon som är en vanlig dag igen. Älskar min födelsedag. Bästa.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg