Starten

Idag var det älskade måndag igen. Jag gillar verkligen måndagar, alltid som en nystart även om det inte är något speciellt jag tänker börja med, eller sluta med.

Idag åkte Storskrutten med P till farmor och Lillskrutt har sovit. Och då menar jag verkligen sovit. Tror han har en del att ta igen efter att Elton varit hemma sedan i onsdags. Lillskrutt har verkligen inte tid att sova när Elton är hemma, han är fullt upptagen med att ha koll på storebror och nu har vi ju inte heller gått ut eftersom Elton haft feber. Lillkorv sov nästan till halv ett sedan var han vaken en timme och sov sedan en timme till.

Vid sex kom P och Elton hem. Upptäckte nästan med en gång att han fått utslag på mage och rygg, sen spydde han i sängen (min) som tur var på överkastet. Fick bära in honom i duschen och när han kom ut därifrån hade han fått feber igen. Känns verkligen inte bra. Han har ju haft feber sedan i onsdags, förutom igår. Han har ätit hur lite som helst och spytt flera gånger. Min älskade unge. Jag vill ju bara att han ska var frisk. Han var så trött och somnade nästan med en gång vi la oss ner. Det blir ingen dagis för honom i morgon heller. Har han feber blir det vi som går till läkaren.

På tal om inget dagis. NEJ!! Klart jag tycker synd om Elton men det är lite påfrestande att hänga här hemma tillsammans hela dagarna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg