Dagens mission

Idag har jag och Svante vandrat runt i hela Göteborg, känns det som i varje fall och gått in i alla väskaffärer vi passerat. Mitt mission idag var att hitta en weekendbag och jag har misslyckats. Men, det är bara att fortsätta leta, jag vill att den ska vara perfekt. Är så trött på att använda Stadiumväskan så fort vi ska till landet eller när jag ska sova på jobbet. Jag vill verkligen ha en ny, snygg stor väska där alla mina saker får plats.

Annars har jag inte gjort jättemycket. Vi har i och för sig storstädat sovrummet. Härligt. Sen har jag bakat tekakor och blåbärsgömmor till Per. Han ville ha med sig det när han ska på vandringen i morgon. Sen har jag ju läst en hel del också "Livet efter dig" heter den och har fått bra recensioner. Och den är bra, mysig, lättläst men kanske inte så bra som recensionerna låter gälla.

Inte att förglömma, har ju äntligen fått köpt schampot Nioxin som sägs hjälpa när man tappar hår efter amningen. Håller tummarna för att det verkligen gör det. Är så trött på att inte ha något hår kvar.

Men nu börjar jag längta efter sängen och de sista sidorna av boken. Så godnatt du fina.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg