skor och böcker

Hej Fina! Jag hoppas dagen har varit bra. Här har det varit lite upp och ner, eller kanske mer ner och upp.
Som utlovat, bilder på dagens shopping. Är så nöjd med mina skor även om jag kanske egentligen inte har råd. Men verkligen gillar. Något dålig, eller kanske mycket dåliga bilder. Skorna nedanför är mer röda än de ser ut på bilden och inte alls vad jag tänkt mig innan men när man känner för något är det bara att slå till.
Och idag kände jag för två.
Plus ett par sandaler till Elton. Han ville också ha två par och hittade även ett par foppatofflor med "Hallo Kitty" på som han ville ha. Men eftersom jag inte gillar foppatofflor fick han inga. Kanske ska köpa något annat med det motivet för han gillar det. Han har köpt dricka med "Hallo Kitty" och han vill ha plåster med katten på.
Sen köpte jag fyra nya böcker trots att högen på nattduksbordet bara växer. Men blev så inspirerad av det att jag läste ut Sigge Eklunds bok. Den var okey men inte mer och det värsta var att jag kände igen slutet av något annat jag läst. Som stöld men ändå inte. Han kanske inte ens läst eller hört den berättelsen jag tänker på.
När jag skulle skriva nattduksbord upptäckte jag att jag inte visste vad det heter, trodde någonstans att det var nattursbord på grund av att man har/hade väckarklockan där. Men så var det inte alls.



Känner för att fortsätta läsa men det är nog bäst att jag går och lägger mig. I morgon är det jag som tar Elton till dagis. Han piggnade till efter att han sovit middag. Fick i sig lite (i alla fall kexchoklad) och drack lite också. Hoppas att vardag och rutiner får honom att piggna till och att äta igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg