Hår och bak

Hej fina! Startade dagen med en tur till affären och sen en god frukost. I affären köpte jag kristyr till kakorna jag och Elton ska baka senare idag. Nedan är även de bra grytlapparna jag köpte i går av silicon. Kanon att bara kunna skölja av när det kommer mat på. Tycker att mina nuvarande körs i maskinen hela tiden. Så tråkigt. Extra bra att de även går att använda som underlägg.

 Här är min nya love, som jag också köpte igår. Här går den varm med kakdegen vi ska använda senare idag.

 Efter dagis var vi hemma, åt, lekte och sen gick vi till frisören. Kan säga att han är bra mycket finare i håret än vad det ser ut som men det var det ända kortet jag tog idag.


 Efter klippningen där Elton var så duktig, fick han en vattenspruta och vi bakade det här goda brödet. Det blev kanongott och lika fint som på bilden som är lånad från http://baksugen.blogspot.se eftersom jag glömde att fota då jag fick besök av Eva och Bobo på middag. Såhär fina blommor fick jag och dessa kakor bjöd vi på till kaffet efteråt. I morgon ska de målas.
Nu sover bägge ungarna och jag ska hänga lite framför tv:n eller förrästen lägga mig och läsa en bok.

/Bagarmamman







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dagis, lek och tillbaka till landet

Blev visst ett gnäll inlägg